BankWarS

Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Τραπεζικής Μονάδας

Σκοπός του σεμιναρίου BankWars  "Σχεδιασμός Marketing Τραπεζικής Μονάδας"  είναι να γνωστοποιήσει στους συμμετέχοντες την μέθοδο κατάρτισης και την αποτελεσματική εφαρμογή ενός Σχεδίου Μάρκετινγκ σε ένα τραπεζικό Κατάστημα.  Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατανόηση της φιλοσοφίας του Marketing 3.0. και το σύστημα που καλύπτει το Τραπεζικό Μίγμα Μάρκετινγκ. Παράλληλα στοχεύει να αναπτύξει ομοιογενή εταιρική κουλτούρα στη νέα αντίληψη αντιμετώπισης του πελάτη κατά τη μετάβαση του στην ψηφιακή εποχή αλλά και να καταρτίσει στελέχη που θα το παρακολουθήσουν με γνώσεις και τεχνικές που θα κάνουν την καθημερινότητα της δουλειάς τους αποδοτικότερη και ευκολότερη. Απαραίτητο συστατικό η οργάνωση της ομάδας, η αποτελεσματική ηγεσία και η επίγνωση της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η Χρήση της δημιουργικής σκέψης (πλάγια σκέψη De Bono) και η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας.  Το σεμινάριο είναι βιωματικό και ολοκληρώνεται με την προσομοίωση "BankWarS"  με τη χρήση Η.Υ. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι τ σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικές και παραδείγματα από την τραπεζική εμπειρία. Στους συμμετέχοντες αφού διδαχθεί η βασική θεωρία με τη βοήθεια πολυμέσων, θα τους υποδειχθούν οι καλύτερες πρακτικές με τη βοήθεια πραγματικών και εικονικών σεναρίων και θα τους δοθούν αναλυτικές σημειώσεις.