Red Loan

Φιλικός διακανονισμός καθυστερημένων οφειλών


Η αιτία για την οποία μια τράπεζα μπαίνει σε διάλογο με τον εκάστοτε οφειλέτη έχει μεγάλη σημασία για την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων και της τροπής που θα αυτές θα λάβουν. Ως εκ τούτου η κατανόηση του ίδιου του πελάτη, των αναγκών που έχει ή που δείχνει ότι έχει, τι λέει ευθέως αλλά και τι υπονοεί, όχι μόνο με τις φράσεις του γραπτές ή προφορικές αλλά και με τη στάση του, είναι πρωταρχικός στόχος για να επιτευχθεί μια συμφωνία και να διατηρηθούν οι καλές σχέσεις με την τράπεζα.

Η κατανόηση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της κατάλληλης επαγγελματικής συμπεριφοράς τόσο δια ζώσης όσο και μέσω τηλεφώνου θα βοηθήσει τα στελέχη που ασχολούνται με τις εισπράξεις να είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις τεχνικές διαπραγμάτευσης με τη θεωρία των συγκρούσεων  και τραπεζικής διαμεσολάβησης με άμεσα θετικά αποτελέσματα στην επαγγελματική καθημερινότητα τους.

Στο σεμινάριο Red Loans γίνεται χρήση του προγράμματος Red Loans Scenario Generator

T σεμινάριο στοχεύει να βοηθήσει τα στελέχη έτσι  ώστε να αναγνωρίσουν τις πραγματικές και υποβόσκουσες ανάγκες των  πελατών τους προκειμένου να μπουν στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης μαζί τους.
Το χαρακτηριστικό του σεμιναρίου είναι ότι έχει ιδιαίτερα βιωματικό χαρακτήρα αφού προσφέρει την δυνατότητα στα στελέχη που θα το παρακολουθήσουν να βιώσουν πραγματικές εικονικές καταστάσεις με επιχειρηματικούς πελάτες και πελάτες λιανικής.

Η παρακολούθηση του σεμιναρίου συμβάλλει στην ουσιαστική αναβάθμιση των γνώσεων των συμμετεχόντων. Η αναβάθμιση αυτή θα επιτευχθεί αφενός με την απόκτηση θεωρητικής κατάρτισης σε θέματα που ενδιαφέρουν κάθε σύγχρονο στέλεχος, αφετέρου με την σε βάθος γνώση της πρακτικής από την καθημερινή επιτυχημένη τραπεζική τεχνική της διαμεσολάβησης μέσα από παραδείγματα, ασκήσεις και
παρακολούθηση ταινιών.